Priručnik

Kako graditi otpornost na stres?

Vodeći stručnjaci za tjelesnu aktivnost (Igor Jukić i Luka Milanović), prehranu (Nenad Bratković) i mentalno zdravlje (Ana i Igor Čerenšek) vam objašnjavaju kako adekvatnom tjelesnom aktivnošću, prehranom i mentalnim treningom možete graditi otpornost na stres.

Kroz praksu, u posljednjoj dekadi, najčešće čujemo kako se ljudi žele posložiti, smatrajući da će sve biti u redu, kad to učine. Također, jaka je želja istih tih ljudi da stres oko njih nestane da bi mogli (napokon) živjeti miran život kakav si priželjkuju i zaslužuju. No, ono što ti isti ljudi ne znaju je da stres nije samo ubojica, stres je i pokretač, bez stresa nema napretka ni rasta. U modernom društvu, koje vas upravo okružuje, količina percipiranog stresa neće padati, a posla, obaveza, zadataka neće biti manje. Dakle, dobro je imati priručnik koji će vas naučiti kako postati agilan i vičan stresu te kako na njega dobro odgovoriti i koristiti ga za napredak.

Ako ste osoba koja želi izgraditi svoju otpornost na stres te unaprijediti svoje zdravlje i svakodnevno funkcioniranje, ona je ovo knjiga za vas!

  • Kratko
  • Jasno
  • Primjenjivo
  • Dokazano

Kome je priručnik namijenjen?

Onima koji žele unaprijediti kvalitetu svog života i naučiti kako upravljati stresom umjesto da on upravlja vašim životom

Što dobivate u ovom priručniku?

Praktične, jednostavne, kratke i provjerene smjernice za izgradnju otpornosti na stres

Zašto kupiti ovaj priručnik?

Zato što na jednom mjestu imate konkretne upute za unaprjeđenje mentalnog zdravlja, tjelesne forme i prehrane

Otkrijte što Vas očekuje u priručniku

Sadržaj priručnika

Predgovor

Saznajte što o ovom priručniku misli komunikator godine, dr. Natko Beck. Osim toga upoznajte se s načinom korištenja priručnika i procesom njegovog stvaranja

Psihologija

U ovom dijelu naučit ćete: kako uvoditi promjenu u život, što je stres i koji su stresni učinci, kako pravilno provoditi vježbe disanja, kako koristiti mindfulness meditaciju, kako postavljati granice u odnosima, kako postići balans u svakodnevici, kako provesti progresivnu mišićnu relaksaciju i mnoge druge stvari. Uz sve to putem upitnika koji je sastavni dio ovog priručnika, procijeniti ćete vašu razinu izloženosti stresu, koliko se dobro s njim suočavate i u kojem smjeru početi izgradnju otpornosti

Kineziologija

Otkrijte kako stres utječe na tjelesnu aktivnost i obratno, kako tjelesnom aktivnošću možete utjecati na mentalno zdravlje, koje su vježbe korisne za pravilno držanje i život bez boli, koje su najvažnije vježbe mobilnosti, najvažnije vježbe stabilnosti te kada i koliko vježbati uz slikovni prikaz pojedinih vježbi

Nutricionizam

Osim o povezanosti stresa i prehrane naučit ćete što su nutraceutici za mentalno zdravlje, kako nastaje burnout i kakva je povezanost s prehranom, što je to fitoterapija i kako ju koristiti, kako i zašto trebamo biti mindfull dok jedemo, a uz to ćete dobiti i savjete za napitke i čajeve te preporučene recepte za bolje raspoloženje i otpornost na stres

Zaključak

Naši će autori zaokružiti cijelu priču građenja otpornosti na stres s primjerom postupnog uvođenja promjena u život – korak po korak

Zavirite u priručnik

“Da bismo se mijenjali moramo moći prihvaćati promjene.” – Igor Čerenšek


“Ako bismo svakom pojedincu mogli odrediti odgovarajuću količinu hrane i vježbi, ni previše, ni premalo, pronašli bi najsigurniji put do zdravlja.” – Hipokrat


“Jedite tako, kako biste nahranili svoje tijelo, a ne svoje osjećaje.” – Nepoznat autor

O autorima

Ana Čerenšek diplomirana je psihologinja i Mentalna trenerica. Cijelu karijeru provodi mentalni trening sa managerima, roditeljima te sportašima u potrazi za izvrsnošću. Adidas je brand ambasadorica i mindset coach.

Igor Čerenšek je bivši vrhunski sportaš s diplomom iz psihologije koju je stekao na Sveučilištu u Minnesoti, u SAD-u, kao jedan od tri najbolja studenta sportaša u generaciji. Igor je 13 puta uvršten u All-American i dvije godine zaredom u akademski All-American tim od strane ESPN organizacije. Godine 2004. američki Senat pohvaljuje ga za izuzetni doprinos i sudjelovanje na Olimpijskim igrama u Ateni.

Igor Jukić je sveučilišni profesor, kineziolog, međunarodni predavač i stručnjak za sportsku pripremu. U razdoblju od 2009. do 2013. godine bio je dekan Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Objavio je više od 200 znanstvenih i stručnih radova, knjiga i poglavlja u knjigama vezanih uz sportsku znanost i kineziološku struku.

Luka Milanović je profesor kineziologije sa specijalizacijom iz kondicijske pripreme, magistrirao i doktorirao u području društvenih znanosti, grana kineziologija. Od 2003. godine zaposlen je na istom fakultetu, a danas je izvanredni profesor na predmetu Osnovne kineziološke transformacije te obnaša funkciju predstojnika Zavoda za kineziologiju sporta. Kondicijski je trener hrvatske nogometne reprezentacije.

Nenad Bratković je magistar nutricionizma, sveučilišni magistar fitofarmacije i dijetoterapije. Voditelj je i vlasnik NutriKlinike, nutricionističkog centra za dijetoterapiju i sportsku prehranu, utemeljenog 2007. godine te direktor tvrtke NutriConsult d.o.o. za konzalting u nutricionizmu. Njegov je doprinos javnoj edukaciji iz područja nutricionizma nemjerljiv i uistinu impresivan.

"Pokreni promjenu" - osobni startup program

Ljudi bi trebali imati mogućnost rasta iz vlastitog doma u njima idealno vrijeme!

Upravljanje stresom, trening fokusa, promjena navika, produktivnost i mentalno zdravlje – samo su neke od stvari koje dobivate ovim programom.

Želite raditi na sebi, ali niste znali od kuda krenuti? Želite pokrenuti dugo željenu promjenu ili promijeniti neke loše navike u životu? Želite izgubiti višak kilograma ili jednostavno unaprijediti svoj životni stil? Dvomjesečni vođeni program mentalnog treninga može vam u tome pomoći.