0
Proizvodi : 0
Ukupno : 0.00 kn (0.00 €)
Pogledaj košaricuNaplata
0
Proizvodi : 0
Ukupno : 0.00 kn (0.00 €)
Pogledaj košaricuNaplata
Specijalne grupne radionice za rad na sebi

MT UpLift - trening za osobni rast i razvoj

Čini vam se kako rad na sebi zahtijeva previše vremena, kojeg nikako ne možete pronaći. Lista često ide u nedogled. No, ako ovo čitate došlo je vrijeme da sami sebi postanete prioritet i uložite u svoj rast i razvoj. Izvori stresa, prividni nedostatak vremena, lutajuće misli i odnosi s drugima ne trebaju biti problem ako njima znamo upravljati, a vrijeme je da i vi naučite kako.

80%

MINDFULNESS

80% svih misli koje imamo u danu je vezano uz prošlost ili budućnost te su uglavnom negativne

15%

MOTIVACIJA

Samo 15% zaposlenika diljem svijeta osjeća se motivirano za svoj rad

77%

STRES

77% populacije doživljava stres, koji može djelovati i na tjelesno zdravlje pojedinca

95%

KOMUNIKACIJA

95% populacije smatra da se njihovo radno mjesto i suradnje mogu poboljšati komunikacijom

Modul: Mindfulness

Je li vam se ikad dogodilo da usred razgovora shvatite da su vam misli samo odlutale i odjednom ne znate što vas je druga osoba pitala, a vrijeme je da date odgovor? Ili ste pak u nekoj pauzi na brzinu pojeli ručak dok su misli bile na milijun drugih stvari pa ste zaboravili uživati u obroku? Ako ste kao većina ljudi, odgovor na ova pitanja je vjerojatno da!

U današnjoj ubrzanoj svakodnevici prepunoj obaveza i različitih izvora stresa teško je zadržati misli samo na jednom mjestu. Mindfulness pristup nas uči kako zaustaviti misli i usmjeriti se na ono što u tom trenutku radimo. 

I dok se možda čini nemogućim ne misliti ili brinuti o stvarima iz prošlosti ili budućnosti, mindfulness pristup potvrđuje suprotno. U ovom modulu ćete naučiti kako ostati usmjereni na sadašnji trenutak i ono na što trenutno možemo utjecati, a smanjiti brigu oko stvari koje će tek doći.

Program radionice:

  • upoznavanje s tehnikama relaksacije
  • zaustavljanje pretjeranog razmišljanja (overthinking)
  • tehnike mindfulness meditacije usmjerena na okolinu i na nas same
  • povezanost mindfulness-a i mentalnog zdravlja
  • prepoznavanje i upravljanje automatskim iskrivljenim mislima
  • plan za uklapanje mindfulness tehnika u svakodnevicu

Modul: Motivacija

Koliko ste puta iskoristili izgovore nemam motivacije ili ne da mi se? I dok su oni već nekako i postali standard komunikacije, problem nastaje kada negativno utječu na naše svakodnevne obaveze i kvalitetu slobodnog vremena. Zbog preopterećenosti obavezama, ponekad putem gubimo motivaciju i za aktivnosti u kojima inače uživamo. 

Manjak motivacije se nerijetko javlja zbog lošeg upravljanja vremenom. Dobra organizacija vremena daje strukturu, smanjuje osjećaj stresa jer daje jasniju sliku obaveza i čini nas svjesnijima količine slobodnog vremena koja prođe u hodu dok odugovlačimo ili odgađamo obaveze.

Uz organizaciju važnu ulogu imaju i ciljevi. Koliko ste puta postavili cilj, a koliko ste ga puta ostvarili? Ciljevi nam pomažu da se usmjerimo na pravi put, motiviraju nas i povećavaju vjerojatnost uspjeha, no samo ako ih pravilno postavimo.

Program radionice:

  • upoznavanje s motivacijom i njenim sastavnicama
  • što sve utječe na motivaciju
  • kako pravilno organizirati vrijeme
  • upoznavanje s modelom postavljanja ciljeva
  • izrada vlastitog rasporeda te postavljanje ciljeva
  • motivacija vs. trud
  • važnost praćenja angažmana

Modul: Stres menadžment

Koliko ste puta u posljednjih nekoliko dana samo čuli riječ stres? Koliko ste puta zastali i shvatili da ste i vi pod stresom?

Stres može biti poguban za naše zdravlje samo i jedino ako po pitanju naše otpornosti na stres ništa ne poduzimamo. Pravilo 90 : 10 govori da 10 % naših života ovisi o onome što nam se događa, a 90% o tome kako na te događaje reagiramo. Kroz radionicu učite kako reagirati na sve prisutne stresore, ne bi li oni imali što manji utjecaj na vas.

Jedan od savjeta koje ste sigurno čuli kada ste pod stresom je diši duboko. Disanje zaista jeste tehnika kojoj možemo umiriti svoje tijelo i fiziološke reakcije na stres, međutim važno je znati kako disati, a još je važnije isto i vježbati. Različiti ritmovi i omjeri disanja mogu promijeniti intenzitet vaših emocija u bilo kojem smjeru. U radionici ćete naučiti brojne alate i tehnike relaksacije kojima ćete moći smanjiti svoje reakcije na stres.

Program radionice:

  • razumijevanje stresa i njegovih utjecaja na osobu
  • razumijevanje osobnih krugova kontrole
  • razlučivanje stvari koje jesu i koje nisu pod našom kontrolom
  • povezanost stresnih reakcija i fokusa
  • poznavanje s tehnikom disanja
  • rad na vjeri u sebe
  • važnost stava tijela
  • osobni plan za stres menadžment na temelju alata i tehnika iz radionica

Modul: Komunikacija i odnosi

U rečenici Svi znamo komunicirati, pa svakodnevno pričamo! krije se nekoliko zabluda. 

Svakodnevna komunikacija je neizbježna. Ona je ključ za razvoj odnosa, toleranciju, prihvaćanje, ali i rješavanje jednako neizbježnih sukoba. Bilo da se radi o profesionalnim, privatnim, prijateljskim ili obiteljskim odnosima, ponekad nesvjesno radimo pogreške zbog kojih se i sami osjećamo lošije. Razumijevanje mogućnosti na koju istu poruku možemo poslati na drugačiji način čini veliku razliku.

Istraživanja su pokazala da su kvalitetni odnosi najvažniji prediktor sreće te da i mali ljudski kontakt, kao što je izmjena par riječi s konobarom umjesto žurnog uzimanja kave na putu za posao, doprinosi osjećaju pripadanja i pozitivnosti. Stoga je važno da njegujemo odnose s nama značajnim osobama.

Program radionice:

  • upoznavanje s osnovama komunikacije
  • razumijevanje korozivnih sila i načina njihovog izbjegavanja
  • strategije efikasnog rješavanja sukoba
  • otkrivanje svojih kompetencija
  • podržavajući odnosi kao osnova za osjećaj blagostanja (eng. wellbeing)

MT UpLift – trening za osobni rast i razvoj provodi se kroz četiri modula. U okviru njih polaznike upoznajemo s tehnikama i alatima koji svakome omogućuju uspješnije snalaženje u svakodnevnim situacijama i pridonose osjećaju blagostanja (eng. well-being), kojem svi težimo. Radom u grupi polaznici dobivaju dodatnu podršku te mogućnost upoznavanja s tuđim perspektivama.

Svaki modul uključuje četiri radionice koje se provode u razmaku od dva tjedna, pri čemu svaki modul predstavlja cjelinu za sebe. Ipak, za maksimalnu dobrobit predlažemo kombinaciju svih četiriju modula u tempu koji vama odgovara.

Radi se o grupnim radionicama, a broj polaznika je ograničen.

Želite se priključiti?

Predbilježi se za nove termine!

Način održavanja: uživo ili online. Broj polaznika je ograničen.

Cijena za 1 modul: 1000,00 kn

Imate pitanja?
Kontaktirajte nas

Trnjanska cesta 63
10000 Zagreb, Hrvatska

+385 91 602 7822

info@mentalnitrening.hr

Prijavite se za sljedeći modul

...ili nas kontaktiraj za sva dodatna pitanja


    Zainteresiran/zainteresirana sam za module:

    Želim primati promotivne ponude na email