8 iskustvenih radionica

Mindfulness za djecu

Navike usvojene rano u životu formirat će ponašanja u odrasloj dobi

Ako želite kod djeteta unaprijediti vještine kontrole pažnje, regulacije emocija, umirivanja i samoprihvaćanja tada je program mindfulnessa za djecu odličan izbor.

Sudjelujući u našem programu djeca uče usmjeravati pozornost, unaprijediti fokus i koncentraciju, uvježbavaju načine postizanja osjećaja smirenosti i relaksiranosti te uče zastati na trenutak kako ne bi impulzivno reagirala.

Program Mindfulness za djecu trenutno je jedini program u Hrvatskoj koji vašem djetetu omogućava stjecanje znanja i alata iz područja mindfulnessa na svim razinama njegova funkcioniranja: misli, emocije, ponašanje, svjesnosti o sebi, tijelu i okolini.

Tehnike koje omogućavaju uspješno nošenje s negativnim mislima, emocijama i stresom  svakako će vašem djetetu biti od koristi i u odrasloj dobi.


Što je mindfulness za djecu?

Mindfulness uči djecu usmjeravati pažnju na ono što se događa u njihovom umu, tijelu ili  okolini u sadašnjem trenutku. Važan aspekt mindfulnessa je prihvaćanje tih iskustava kakva god ona u tom trenutku bila.

Program Mindfulness za djecu čini niz znanstveno utemeljenih metoda i tehnika kojima je cilj potaknuti razvoj vještina kojima će djeca: unaprijediti svjesnost o onom što se događa u njima i oko njih, naučiti kako učinkovito odgovoriti na svoje misli, razumjeti kako se emocije manifestiraju u tijelu, razviti alate za kontrolu impulsa i prepoznati kako pažnja luta.

Sadržaj i program rada:

Uvod u mindfulness
Uvod u mindfulness; prednosti vježbanja mindfulnessa; vježba demonstracije razlike „ometenog“ i „mirnog“ um, vježba disanja; osvještavanje prisutnosti u trenutku.
Mindfulness okoline
Važnost namjernog usmjeravanja pažnje; vježbe usmjeravanja pažnje na okolinu; vježba disanja.
Mindfulness tijela
Usmjeravanje pažnje na osjetila; primjeri mindfulness vježbi prilikom izvođenja raznih aktivnosti; vježba skeniranja tijela.
Mindfulness misli
Utjecaj misli na emocije i ponašanje; vježba identifikacije negativnih misli; uvježbavanje pozitivnih misli; meditacija usmjerena na dah.
Emocije I.
Identifikacija emocija; osvještavanje manifestacija emocija u tijelu; vježba umirivanja uslijed doživljavanja negativnih emocija.
Emocije II.
Tehnike nošenja s negativnim emocijama; prihvaćanje negativnih emocija; korištenje stanke prije impulzivnog ponašanja; vježba progresivne mišićne relaksacije.
Mindfulness dobrote
Biti dobar prema sebi i drugima kao okidač pozitivnog uma; mindfulness meditacija.
Mindfulness vizualizacija i zatvaranje
Vježba vizualizacije mirnog mjesta u umu; relaksacija; sažimanje iskustava tijekom provođenja programa.

O voditeljici:


Iva Matijašić Lončarević magistra je psihologije, a svoje zvanje stekla je na Odsjeku za psihologiju Sveučilišta u Zadru. Iako je žudila za ostankom u Zadru to joj nije pošlo za rukom pa se vratila u svoj rodni grad Ogulin gdje je započela svoj profesionalni put kao školski psiholog u osnovnoj školi i karijeru kraljice zamjena zbog porodiljnih dopusta. Nakon osnovne škole profesionalno je rasla i razvijala se radeći kao psiholog u centru za socijalnu skrb, domovima za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi i obiteljskom centru. Savjetodavno je radila u savjetovalištu Crvenog križa i na Plavom telefonu. Trenutno radi kao psiholog u poliklinici za fizikalnu rehabilitaciju i vanjski je suradnik govorničke akademije. Iva je supervizantica iz kognitivno-bihevioralnih terapija, završila je tečaj mindfulnessa za odrasle kao i Mindful Educator Essentials tečaj za podučavanje djece mindfulnessu. Ispunjava ju psihoterapijski rad, posebno rad s djecom.

Način provođenja programa:

- Ograničen broj polaznika kako bi se svakom djetetu osiguralo vrijeme za upoznavanjem sa svrhovitošću vježbi, razumijevanje, provođenje i komentiranje
- Radionice se održavaju jednom tjedno tijekom 8 susreta u trajanju od 90 minuta
- Svaka radionica sastoji se od teorijskog dijela, iskustvenih vježbi, diskusije i osvrta na radne zadatke
- Tjedni zadaci nakon svake radionice kao poticaj za korištenje naučenog
- Olakšano praćenje i pamćenje uz pomoć radne bilježnice i audio vježbi mindfulnessa

Što dobiva svaki polaznik?

- Unaprjeđenje fokusa i koncentracije u izvršavanju svakodnevnih obaveza
- Učinkovito nošenje s negativnim mislima i emocijama
- Veću usmjerenost na sadašnji trenutak
- Povećanje svjesnosti i prihvaćanje i pozitivnih i negativnih vlastitih iskustava
- Smanjenje napetosti u svakodnevnom životu, a posebice u stresnim situacijama
- Učinkovitije nošenje sa stresnim situacijama

Termini održavanja:

Petkom 19:30 - 21:00

14.9., 21.9., 28.9., 5.10., 12.10., 19.10., 26.10., 2.11.

Za polaznike programa

Ukoliko polazite program mindfulnessa, ovdje možete pristupiti dodatnim sadržajima

Imate dodatnih pitanja? 





Želim primati promotivne ponude na email

Mentalni Trening za sveMentalni Trening za sve

Mentalni Trening za sve

MT za sve dvomjesečni program (8 treninga od 2 sata)
Mentalni Trening za sve
Promjena je proces koji započinje prvim korakom. Mi ćemo Vam pomoći da zakoračite u pravom smjeru i na pravi način.

Ako u svega 2 mjeseca želite unaprijediti svoju radnu učinkovitost i pokrenuti dugo željenu promjenu, program Mentalni Trening za sve će Vam pomoći. Naučit ćemo Vas kako ispravno postaviti ciljeve, upravljati emocijama i fokusom te kako ostvariti promjenu koju dugo priželjkujete.

Ovo nije još jedna edukacija ili seminar, već jedini dostupni program treninga ove vrste u našoj zemlji. Alati i znanja koja ovdje steknete možete primijenjivati kroz cijeli život u svakom životnom aspektu.

Što je Mentalni Trening?

Mentalni Trening je jedinstvena tehnologija treninga, pristupa i alata s ciljem razvoja mentalnih sposobnosti kod onih koji žele ostvariti svoj puni potencijal.

Mentalni Trening predstavlja psihologiju izvrsnosti koja svojim jednostavnim i znanstveno utemeljenim tehnikama djeluje na razvoj osobne izvrsnosti neovisno o kontekstu.

Cilj nam je iskoristiti potencijal pojedinca u potpunosti i pomoći mu da bude najbolji što može biti, ostavlja trag, svakodnevno napreduje i ruši barijere.

Tko može sudjelovati?

Trening je namjenjen svima onima koji žele svladati osnove Mentalnog Treninga s ciljem pokretanja osobne pozitivne promjene ili se žele bolje nositi sa svakodnevnim izazovima.

Što dobivate?

U našim radionicama dobivate praktične i brzo primjenjive alate kojima ćete moći raditi na vlastitoj motivaciji, fokusu, upravljanju emocijama te pozitivnoj promjeni koju želite ostvariti.

Mentalni Trening za sve

Mentalni Trening za sve

Zašto ovaj trening?

Motivacija, fokus i emocionalna stabilnost su ključne karakteristike pojedinca o kojima ovisi ostvarenje cilja. Mnogi žele ostvariti ciljeve, ali ne znaju kako. Ovim treningom dobivate odgovor na to pitanje.

Trening je ograničenog broja sudionika kako bi osigurali kvalitetu rada i mogućnost dijeljenja iskustava. Cilj nam je da svaki sudionik nakon treninga ima mogućnost brze i efikasne primjene alata u svakodnevici te da mu trening bude poticaj i snaga za početnu fazu promjene. Mentalni Trening predstavlja psihologiju izvrsnosti. Iz tog razloga u treningu naglasak stavljamo na primjere i praktično iskustvo.

Trening se provodi utorkom od 18:00 do 20:00, kroz 8 uzastopnih radionica. Kako bi osigurali Vaš napredak, u cijenu treninga je uključena i naša MT aplikacija za praćenje trenda napretka, kao i zadavanje zadataka i domaćih zadaća Mentalnog Treninga. Na taj način provodit ćete Mentalni Trening i između radionica.

Mentalni Trening za sve

Mentalni Trening za sve

Sadržaj i program rada:

Kako biti u zoni?
Koji su elementi zone; kakva je povezanost misli, osjećaja, ponašanja i fiziologije; ABC sistem
Angažman pa motivacija
Kako postavljati osobno važne ostvarive ciljeve; izrada akcijskog plana; definiranje vrijednosti
Fokus i intenzitet
Kolika je važnost upravljanja emocijama za vaš fokus; vježbe disanja; body scan
Kako upravljati mislima
Postizanje prisutnosti u trenutku; korištenje samogovora
Tjelesna aktivnost i Mentalni Trening
Kako tjelesna aktivnost utječe na vaše mentalne sposobnosti; kako ispravno koristiti tjelesnu aktivnost i prehranu
Upravljanje sobom u procesu promjene
Kako ostvariti dugo željenu promjenu, kako povećati samopouzdanje kad je to potrebno; izrada petogodišnjeg plana vlastitog razvoja
Fiziologija i ponašanje u službi izvrsnosti
Kako promjenom tjelesne posture mijenjati emocije i misli; kako mijenjati fiziologiju; biofeedback trening
Osobni MT program
Izrada osobnog MT plana; ponavljanje; analiza; pogled unatrag – gdje smo bili, gdje smo sada i kako dalje