Mentalni Trening u sportu

Gubitak motivacije nakon poraza, nedostatak fokusa u ključnim trenucima ili trema pred važno natjecanje neki su od najčešćih problema suvremenog sporta. Ako imaš iskustva s bilo kojim od navedenih problema, Mentalni Trening sigurno će ti pomoći. Kroz individualni rad s tobom, otkrit ćemo uzroke i pronaći najprikladniji put prema cilju - kvalitetnoj izvedbi u ključnim trenucima.

"Možda te nije problem doveo ovdje, možda samo želiš biti bolji? I u tom slučaju, Mentalni Trening pravi je izbor za tebe."

Kako provodimo program:

  • Na početku rada ispunit ćeš bateriju psiholoških upitnika kako bi jasno odredili ciljeve
  • Sastanke radimo individualno, jednom tjedno u trajanju od 60 min
  • Na svakom susretu učimo te Mentalnom Treningu po planu rada koji je samo tvoj
  • Sastanke provodimo u našim udobnim uredima ili putem interneta – ako si na putovanju
  • Pratimo tvoj napredak
  • Surađujemo s ostalim članovima tvog tima prema potrebi

Što dobivaš ovim programom:

  • Fokus u ključnim trenucima
  • Stabilnu motivaciju
  • Mir u izazovnim prilikama
  • Brže vrijeme reakcije u sportskim uvjetima
  • Jasno definirane ciljeve
  • Rušenje barijera i veći angažman na treningu i natjecanju

Oni su odlučili biti bolji uz Mentalni Trening...

  • damir martin

    Damir Martin

    "Iako sam uvijek puno ulagao u svoj sport i bio uspješan u njemu, Mentalni Trening me naučio kako da se iskontroliram u svim situacijama i kako da uđem u zonu te u njoj i ostanem. U radu s mentalnim trenerima dobio sam pravo samopouzdanje temeljeno na svakodnevnom ulaganju, a anksioznost se smanjila do granice da je gotovo ni nema."
  • ivan horvat

    Ivan Horvat

    "Svi vi koji ste imali prilike vidjeti kako izgleda skakanje s motkom možete zaključiti da to nije samo fizički sport, nego velikim dijelom i psihički naporna aktivnost. Prije nego sam počeo raditi s predivnim ljudima u Mentalnom Treningu bio sam na sve strane u glavi, ništa nije imalo smisla. Naš zajednički rad izvukao me iz nemogućih situacija jer sam pronašao vlastiti put prema vrhu. Rad s Mentalnim treningom pomogao mi je da ostvarim svoje snove i da idem dalje prema boljim i većim ciljevima."
  • borna coric

    Borna Ćorić (2013.-2015.)

    „Pomoć mentalnog trenera može imati veliki utjecaj kod igrača, a pogotovo kod mene, jer moj tenis dosta ovisi o mojoj glavi, a ne samo o udarcima. Radimo različite vježbe koje mi pomažu pri opuštanju prije meča jer sam dosta nervozna osoba. Vizualizacija prije meča mi pomaže da znam što mogu očekivati u meču te isprobati taktiku koju želim igrati. Naravno tu su i privatni problemi koji me ponekad muče i koje zajedno rješavamo, jer mi otežavaju ulazak u meč „mirne glave“. Na sve to dodamo još neke vježbe eksplozivnosti i razbuđivanja za koje nisam niti znao da postoje, a koje mi pomažu da uđem razbuđeniji u meč. Mentalni trener mi je od velike pomoći.“
  • tea sojat

    Tea Šojat

    "Dizanje utega je brutalna igra uma. Tvoji neuspjesi, ali i uspjesi s kojima se teško nositi svakodnevno se bacaju ispred tebe, s Mentalnim Treningom naučila sam kontrolirati stvari, svoje emocije u ključnim trenucima, jasno postaviti ciljeve i prioritete, da se uvijek sjetim malih stvari, da male dnevne, tjedne pobjede ne uzmem zdravo za gotovo. Uz Mentalni Trening naucila sam biti u trenutku i iz njega izvući najbolje što se može. Osim što sam postala bolja i sretnija sportašica, najdraže mi je što sam postala bolja osoba, osoba koja će uvijek željeti bolje i više za sebe, a i druge."
  • jan kos

    Jan Kos

    "Mentalni Trening mi u tenisu znači jako puno. Smireniji sam, bolje sam fokusiran, više koncentriran, znam što trebam raditi u bilo kojim trenutcima. To je ono nešto što mi je falilo u teniskoj igri, onih par posto kojih nisam mogao naći. Također, Mentalni Trening od mene je izgradio i bolju osobu, zbog njega sam uvijek motiviran i uvijek želim više. Jednostavno mi pomaže u svim trenucima života i više ne mogu zamisliti svoj život bez toga, pogotovo u teniskoj igri."

Rezervirajte besplatni info sastanak