Mentalni Trening u sportu

Imaš tremu pred natjecanje, gubiš motivaciju nakon poraza, fokus u ključnim trenucima ili jednostavno želiš biti bolji? Dobra vijesti je da nisi sam, a još bolja vijest je da se na tome može raditi i postati bolji! Želiš li riješiti neki od problema ili jednostavno želiš brže i točnije pronaći prostor za napredak, Mentalni Trening sigurno će ti pomoći. Sve više sportaša prepoznaje važnost psihološke pripreme stoga nam se pridruži i krenimo zajedno na put prema cilju - kvalitetnoj izvedbi u ključnim trenucima.

Neki od najčešćih razloga i izjave sportaša zbog kojih se odlučuju na rad s Mentalnim Treningom:

  • značajno lošija izvedba na natjecanju u odnosu na trening („Na treningu sam odličan, sve što hoću, to i mogu napraviti i stvarno sam kondicijski spreman, ali kada dođe natjecanje jednostavno ne mogu pokazati što mogu i barem sam 50% lošiji nego na treningu.“)
  • želja za napretkom („Smatram da nemam problema, ali jednostavno želim brže napredovati i biti bolji u svakom aspektu.“)
  • velika trema na natjecanju („Brinem kako ću odigrati, hoću li pogriješiti i priželjkujem da natjecanje što prije završi da se smanji taj neugodan osjećaj.“)
  • nezadovoljstvo vlastitim samopouzdanjem („Ne vjerujem da mogu odlično odigrati, konstantno se preispitujem i stalno razmišljam o najboljem rješenju i često sam neodlučan te znam kasniti u reakciji.“)
  • stagnacija u karijeri unatoč velikim naporima („Jako se trudim na treninzima, pazim na prehranu, dodatno kondicijski treniram, ali zadnjih godinu dana imam dojam da stojim u mjestu. Kada dođe natjecanje ja sam tamo gdje sam bio i prije godinu dana.“)
  • teško podnošenje trenerove kritike („Brinem i strah me što će trener reći ako pogriješim i imam dojam da se zbog toga ne mogu opustiti i igrati kako znam.“)
  • prijelaz iz mlađih dobnih kategorija ka starijim („Nemam rezultate kakve sam ranije imao, a i teško se nosim s većim i jačim protivnicima. Ponekad se pitam hoću li se uspjeti prilagoditi.“)
  • teško nošenje s pogreškom („Često se ljutim na sebe kad pogriješim, želim stvari napraviti najbolje što mogu i onda mi teško padne pogreška. Ponekad mi se pogreške gomilaju jedna za drugom i teško mi je do kraja treninga prestati misliti o tome.“)

Kako izgleda proces rada s mentalnim trenerom:

  • Kontakt i dogovor

    kontakt i dogovor besplatnog info sastanka kako bi vidjeli kako vam mentalni trening može pomoći
  • Uvodni intervju

    uvodni intervju i ispunjavanje psihološke baterije upitnika kako bi se definirao prostor za napredak i postavili ciljevi rada
  • Individualni sastanci

    individualni sastanci 1 tjednom u trajanju 60 min (uživo ili putem Skype-a) u kojem vas učimo Mentalnom Treningu po individualiziranom programu
  • Uvježbavanje tehnika

    uvježbavanje tehnika Mentalnog Treninga kod kuće, na treninzima, a nakon što su usavršene, primjena na natjecanju
  • Praćenje napretka

    praćenje napretka putem aplikacije
  • (Re)definiranje prostora za napredak

    (re)definiranje prostora za napredak jer Mentalni Trening traje koliko god ljudi žele napredovati i ulagati

Što dobivaš ovim programom:

  • Fokus u ključnim trenucima
  • Stabilnu motivaciju
  • Mir u izazovnim prilikama
  • Brže vrijeme reakcije u sportskim uvjetima
  • Jasno definirane ciljeve
  • Rušenje barijera i veći angažman na treningu i natjecanju

Rezervirajte besplatni info sastanak



Želim primati promotivne ponude na email

Oni su odlučili biti bolji uz Mentalni Trening...

  • damir martin

    Damir Martin

    "Iako sam uvijek puno ulagao u svoj sport i bio uspješan u njemu, Mentalni Trening me naučio kako da se iskontroliram u svim situacijama i kako da uđem u zonu te u njoj i ostanem. U radu s mentalnim trenerima dobio sam pravo samopouzdanje temeljeno na svakodnevnom ulaganju, a anksioznost se smanjila do granice da je gotovo ni nema."
  • ivan horvat

    Ivan Horvat

    "Svi vi koji ste imali prilike vidjeti kako izgleda skakanje s motkom možete zaključiti da to nije samo fizički sport, nego velikim dijelom i psihički naporna aktivnost. Prije nego sam počeo raditi s predivnim ljudima u Mentalnom Treningu bio sam na sve strane u glavi, ništa nije imalo smisla. Naš zajednički rad izvukao me iz nemogućih situacija jer sam pronašao vlastiti put prema vrhu. Rad s Mentalnim treningom pomogao mi je da ostvarim svoje snove i da idem dalje prema boljim i većim ciljevima."
  • jan kos

    Jan Kos

    "Mentalni Trening mi u tenisu znači jako puno. Smireniji sam, bolje sam fokusiran, više koncentriran, znam što trebam raditi u bilo kojim trenutcima. To je ono nešto što mi je falilo u teniskoj igri, onih par posto kojih nisam mogao naći. Također, Mentalni Trening od mene je izgradio i bolju osobu, zbog njega sam uvijek motiviran i uvijek želim više. Jednostavno mi pomaže u svim trenucima života i više ne mogu zamisliti svoj život bez toga, pogotovo u teniskoj igri."
  • Luka Paliska

    Mentalni trening mi pruža potporu u trenucima kada je najkritičnije, a treba izaći još jači.

Mentalni Trening u sportuMentalni Trening u sportu

Mentalni Trening u sportu

Gubitak motivacije nakon poraza, nedostatak fokusa u ključnim trenucima ili trema pred važno natjecanje neki su od najčešćih problema suvremenog sporta. Ako imaš iskustva s bilo kojim od navedenih problema, Mentalni Trening sigurno će ti pomoći. Kroz individualni rad s tobom, otkrit ćemo uzroke i pronaći najprikladniji put prema cilju – kvalitetnoj izvedbi u ključnim trenucima.
“Možda te nije problem doveo ovdje, možda samo želiš biti bolji? I u tom slučaju, Mentalni Trening pravi je izbor za tebe.”

Kako provodimo program:

  • Na početku rada ispunit ćeš bateriju psiholoških upitnika kako bi jasno odredili ciljeve
  • Sastanke radimo individualno, jednom tjedno u trajanju od 60 min
  • Na svakom susretu učimo te Mentalnom Treningu po planu rada koji je samo tvoj
  • Sastanke provodimo u našim udobnim uredima ili putem interneta – ako si na putovanju
  • Pratimo tvoj napredak
  • Surađujemo s ostalim članovima tvog tima prema potrebi

Što dobivaš ovim programom:

  • Fokus u ključnim trenucima
  • Stabilnu motivaciju
  • Mir u izazovnim prilikama
  • Brže vrijeme reakcije u sportskim uvjetima
  • Jasno definirane ciljeve
  • Rušenje barijera i veći angažman na treningu i natjecanju

Mentalni Trening u sportu

Mentalni Trening u sportu

Gubitak motivacije nakon poraza, nedostatak fokusa u ključnim trenucima ili trema pred važno natjecanje neki su od najčešćih problema suvremenog sporta. Ako imaš iskustva s bilo kojim od navedenih problema, Mentalni Trening sigurno će ti pomoći. Kroz individualni rad s tobom, otkrit ćemo uzroke i pronaći najprikladniji put prema cilju – kvalitetnoj izvedbi u ključnim trenucima.
“Možda te nije problem doveo ovdje, možda samo želiš biti bolji? I u tom slučaju, Mentalni Trening pravi je izbor za tebe.”

Kako provodimo program:

  • Na početku rada ispunit ćeš bateriju psiholoških upitnika kako bi jasno odredili ciljeve
  • Sastanke radimo individualno, jednom tjedno u trajanju od 60 min
  • Na svakom susretu učimo te Mentalnom Treningu po planu rada koji je samo tvoj
  • Sastanke provodimo u našim udobnim uredima ili putem interneta – ako si na putovanju
  • Pratimo tvoj napredak
  • Surađujemo s ostalim članovima tvog tima prema potrebi

Što dobivaš ovim programom:

  • Fokus u ključnim trenucima
  • Stabilnu motivaciju
  • Mir u izazovnim prilikama
  • Brže vrijeme reakcije u sportskim uvjetima
  • Jasno definirane ciljeve
  • Rušenje barijera i veći angažman na treningu i natjecanju