MT student program (8 susreta u trajanju od 1 sat)

MT student - individualni program

Svatko ima priliku naučiti upravljati svojim fokusom, motivacijom i emocijama kako bi bio najbolji što može biti. Mi ćemo Vam pomoći da naučite kako se uspješnije suočavati sa svakodnevnim akademskim stresom.

MT student je novi program Mentalnog Treninga namijenjen studentima koji se susreću s brojnim izazovima studentskog života i akademskim zahtjevima. Kroz program ćete u kratkom vremenu naučiti mnoštvo jednostavnih i lako primjenjivih tehnika, a njihovim korištenjem ćete moći zadržati mir i fokus u stresnim situacijama te visoku motivaciju tijekom cijele akademske godine.


Što je Mentalni Trening?

Mentalni Trening je jedinstvena tehnologija treninga, pristupa i alata s ciljem razvoja mentalnih sposobnosti kod onih koji žele ostvariti svoj puni potencijal.

Mentalni Trening predstavlja psihologiju izvrsnosti koja svojim jednostavnim i znanstveno utemeljenim tehnikama djeluje na razvoj osobne izvrsnosti neovisno o kontekstu.

Cilj nam je iskoristiti potencijal pojedinca u potpunosti i pomoći mu da bude najbolji što može biti, ostavlja trag, svakodnevno napreduje i ruši barijere.


Trening se provodi individualno, u obliku strukturiranih radionica kako bi osigurali kvalitetu rada. Cilj nam je da svaki sudionik nakon treninga ima mogućnost brze i efikasne primjene alata u svakodnevici te da mu trening bude poticaj i snaga za postizanje akademske uspješnosti. Mentalni Trening predstavlja psihologiju izvrsnosti. Iz tog razloga u treningu naglasak stavljamo na primjere i praktično iskustvo.

Trening se provodi u dogovoru s trenerom, u trajanju od 1 h, kroz 8 uzastopnih radionica. Kako bi osigurali Vaš napredak, u cijenu treninga je uključena i naša MT aplikacija za praćenje trenda napretka, kao i zadavanje zadataka i domaćih zadaća Mentalnog Treninga. Na taj način provodit ćete Mentalni Trening i između radionica.

Preuzmi svoj kod za popust



Želim primati promotivne ponude na email

  • Dora Kovač

    "Program Mentalnog Treninga za mene je bio odlično iskustvo! Bila sam vrlo zainteresirana i motivirana upoznati se s konkretnim načinima postizanja izvrsnosti u svakodnevnom životu, no program je nadmašio visoka očekivanja koja sam u početku imala. Svaki tjedan smo na strukturiran način prolazili različite teme - od postavljanja ciljeva sve do njihova ostvarivanja. Najviše mi se svidjela praktična strana programa - upoznavanje s tehnikama poput mentalne simulacije, midfulnessa i tehnika disanja. Vježbanje ovih tehnika i rad na osobno važnim temama i primjerima je ono što je ovaj program učinilo ne samo programom, već i treningom. Mogu reći da sam iz ovog programa izašla bogatija za iskustva i znanja koja i danas koristim kako bih efiksnije djelovala u različitim područjima privatnog i profesionalnog života."
  • Niko Goga

    ”Jako mi je drago da sam prošao MT program jer sam naučio otključati veći potencijal kojeg sam cijelo vrijeme nosio u sebi. Imati na raspolaganju praktične tehnike disanja za stresne situacije, kao i one koje služe za aktivaciju mog tijela i raspoloženja zna biti jako korisni. Kroz radionicu sam također naučio bolje rasporediti svoje vrijeme koje mi je jako vrijedno te bolje spoznati koji ciljevi su mi bitni u životu. Uz cijeli taj proces, ekipa MT-a je bila jako podržavajuća i drago mi je da ih mogu danas zvati svojim prijateljima :)”

Sadržaj i program rada:

Stres kao prilika za napredak
Što je stres, koje vrste stresa postoje, kako nastaje i kako se održava; vježba opuštanja
Povezanost misli, osjećaja, ponašanja i fiziologije
Važnost upravljanja intenzitetom za kontrolu fokusa. Mindfulness meditacija za postizanje mira i kontrole nad osjećajima.
Vježbe relaksacije
Kako utjecati na fiziologiju vježbama duboke i plitke relaksacije i biofeedback trening
Postizanje emocionalne kontrole
Kako promjenom stava tijela mijenjati emocije, misli i fiziologiju; korištenje samogovora; body scan
Motivacija i priprema za ispit
Kako postavljati pametne, osobno važne i ostvarive ciljeve te kako ustrajati u njihovom ostvarenju; priprema za ispit pomoću rutina i rituala
Uvjerenja koja nas ograničavaju
Uloga vlastitih uvjerenja u nastanku stresa; otkrivanje ograničavajućih uvjerenja te kako ih mijenjati
Bazične vrijednosti
Uloga vrijednosti u motivacijskom procesu; definiranje osobnih vrijednosti
Osobni MT program
Izrada osobnog MT plana; ponavljanje; sinteza naučenog

Voditelji edukacije


Kako provodimo program:

- Radionice provodimo individualno, jednom tjedno u trajanju od jednog sata
- Na svakom susretu učimo Vas novim alatima Mentalnog Treninga
- Pratimo Vaš napredak putem aplikacije MT App
- Između treninga dobit ćete jasne zadatke pomoću kojih ćete uvježbavati naučene tehnike i vještine Mentalnog Treninga

Što dobivate ovim programom:

- Povećanu produktivnost u akademskoj svakodnevici
- Fokus u ključnim trenucima
- Stabilnu motivaciju
- Mir u izazovnim prilikama
- Bezbrižnost u stresnim situacijama
- Jasno definirane ciljeve
- Načine suočavanja sa stresom

Sljedeća radionica počinje 12.11.2018.

00

dana


00

sati


00

minuta


00

sekundi


Sljedeća radionica: 12.11. u 17:30h
10

slobodnih mjesta

Mentalni Trening za studenteMentalni Trening za studente

Mentalni Trening za studente

MT student dvomjesečni program (8 treninga u trajanju od 2 sata)
MT student dvomjesečni program

Svatko ima priliku naučiti upravljati svojim fokusom, motivacijom i emocijama kako bi bio najbolji što može biti. Mi ćemo Vam pomoći da naučite kako se uspješnije suočavati sa svakodnevnim akademskim stresom.

MT student je novi program Mentalnog Treninga namijenjen studentima koji se susreću s brojnim izazovima studentskog života i akademskim zahtjevima. Kroz program ćete u kratkom vremenu naučiti mnoštvo jednostavnih i lako primjenjivih tehnika, a njihovim korištenjem ćete moći zadržati mir i fokus u stresnim situacijama te visoku motivaciju tijekom cijele akademske godine.

Što je Mentalni Trening?

Mentalni Trening je jedinstvena tehnologija treninga, pristupa i alata s ciljem razvoja mentalnih sposobnosti kod onih koji žele ostvariti svoj puni potencijal.

Mentalni Trening predstavlja psihologiju izvrsnosti koja svojim jednostavnim i znanstveno utemeljenim tehnikama djeluje na razvoj osobne izvrsnosti neovisno o kontekstu.

Cilj nam je iskoristiti potencijal pojedinca u potpunosti i pomoći mu da bude najbolji što može biti, ostavlja trag, svakodnevno napreduje i ruši barijere.

Tko može sudjelovati?

Trening je namijenjen svim studentima koji žele svladati osnove Mentalnog Treninga i naučiti kako se bolje nositi sa svakodnevnim izazovima i akademskim stresom.

Mentalni Trening za studente

Mentalni Trening za studente

Što dobivate?

Na našim radionicama dobivate praktične i znanstveno utemeljene alate kojima ćete moći poboljšati vlastitu motivaciju, fokus i upravljanje emocijama.

Zašto ovaj trening?

Motivacija, fokus i emocionalna stabilnost su ključne karakteristike za dostizanje akademskog uspjeha, stoga želimo studentima pokazati jednostavne i konkretne načine kako.

Trening je ograničenog broja sudionika kako bi osigurali kvalitetu rada i mogućnost dijeljenja iskustava. Cilj nam je da svaki sudionik nakon treninga ima mogućnost brze i efikasne primjene alata u svakodnevici te da mu trening bude poticaj i snaga za postizanje akademske uspješnosti. Mentalni Trening predstavlja psihologiju izvrsnosti. Iz tog razloga u treningu naglasak stavljamo na primjere i praktično iskustvo.

Trening se provodi ponedjeljkom od 17:00 do 19:00, kroz 8 uzastopnih radionica. Kako bi osigurali Vaš napredak, u cijenu treninga je uključena i naša MT aplikacija za praćenje trenda napretka, kao i zadavanje zadataka i domaćih zadaća Mentalnog Treninga. Na taj način provodit ćete Mentalni Trening i između radionica.