MT Moduli za tvrtke

Modul 1: Motivacija

Motivacija je pretpostavljeni proces o kojem zaključujemo na temelju opažanja nečijeg ponašanja. Zbog svoje prirode, često griješimo u procesu donošenju zaključaka o motivacijskim procesima. Razumijevanje procesa daje nam priliku da budemo učinkovitiji i zadovoljni stvarima koje postižemo kroz naše živote i karijeru.

Teorija:

- razumijet ćete definiciju motivacije kao procesa
- bit ćete učinkovitiji u predviđanja ponašanja i motivacije
- razumijet ćete stvarnu razliku intrinzična i ekstrinzične motivacije

Praksa:

- otkrit ćete svoj dominantni motivacijski proces i naučiti kako ga unaprijediti

Modul 2: Intrinzična motivacija

Intrinzična motivacija nas potiče dugoročno, ali njeni su učinci suptilni pa je teže otkriti koji su faktori koji dolaze iznutra, a koji mogu utjecati na naše ponašanje usmjereno prema određenom cilju. Pronalaženje unutarnjeg pogona je vrijedan alat kojeg možete koristiti kroz cijeli život.

 

Teorija:

- razumijet ćete definiciju intrinzične motivacije
- upoznat ćete intrinzične motivi i hijerarhiju potreba
- moći ćete razdvojiti vrijednosti naspram uvjerenja

Praksa:

- naučit ćete kako definirati osobne vrijednosti i kako živjeti u skladu s njima

Modul 3: Ekstrinzična motivacija

Vanjska motivacija nije učinkovita kada je sama ili dominantna u hijerarhiji motiva. Dobro je  znati kakve učinke nešto što dolazi izvana ima na naše ponašanje i na naše zadovoljstvo. Izraz "Nagrada" nije isti za sve. Saznajte što je nagrada koja vas najviše može zadovoljiti. 

Teorija:

- razumijet ćete definiciju vanjske motivacije
- upoznat ćete vanjske motive i hijerarhiju potreba
- razumijet ćete međuodnos ciljeva i nagrada

Praksa:

- upravljanje osobnim ponašanjem

Modul 4: Angažman i izvedba

Fokusiranje na angažman povećava mogućnost uspjeha. Mi ćemo vas naučiti kako to učiniti u svakodnevnom životu. Teško je odvojiti se od navika koje imamo dok se uobičajeno fokusiramo isključivo na cilj i definiramo ga kao rezultat u izvedbi. Promjenom  načina razmišljanja od fiksnog do mindset-a rasta, možemo uspjeti u tome.

Teorija:

- razumijet ćete razliku između angažmana i izvedbe
- znat ćete kako definirati uspjeh kroz angažman
- razumijet ćete značaj kratkoročnih ciljeva i kako ih koristiti u svakodnevici

Praksa:

- znat ćete kako postaviti kratkoročni cilj i definirati akcijski plan

Modul 5: Fokus i pažnja

Ako se usredotočimo na fokus kao na sposobnost, možemo ga odlučiti trenirati. Uz trening, sve postaje bolje ili ipak ne? Kažemo da nije dovoljno samo trenirati, ali trenirati pametno je sjajno. Razumijevanje pravila po kojima naše sposobnosti funkcioniraju pomaže u definiranju pametnih načina treniranja.

Teorija:

- razumijet ćete razliku između fokusa i pažnje
- upoznat ćete definiciju i značajke fokusa kao sposobnosti
- znat ćete kako postupati s pogreškama (upoznati različite boje intenziteta)

Praksa:

- trening anticipacije sa Senaptec Strobe naočalama

Modul 6: Nidefferov model pažnje i mentalna simulacija (MS)

Neki signali dolaze iz naše okoline, a neki dolaze iznutra. Nije sve jednako važno, stoga saznajemo kako zanemariti većinu signala koji nam ne pomažu donijeti najbolju moguću odluku. No, ignoriranje nekih od njih može biti presudno u potencijalno stresnim situacijama, stoga je dobro znati koji su koji. Otkrivanje informacija koje nam mogu pomoći ostvariti bolji uspjeh u svakoj situaciji, pomaže nam da se pripremimo za njih. Kontrolirajte ono što imate u kontroli i koristite ih za vašu prednost.

Teorija:

- upoznat ćete definiciju Nidefferovog modela pažnje
- znat ćete kako koristiti Nidefferov model u svakodnevnom životu
- razumijet ćete što je Mentalna simulacija - teorijski uvod

Praksa:

- naučit ćete koristiti Mentalnu simulaciju u praksi

Modul 7: MOPF model i emocionalna kontrola

Koje čimbenike možete kontrolirati? Većina ljudi želi kontrolirati svoje osjećaje u situacijama kad je to posljednja stvar koju bi trebali činiti. Objašnjenje MOPF modela daje vam uvid u procese koje možete naučiti kontrolirati, poboljšati te postići više uspjeha u situacijama koje susrećete.

Teorija:

- razumijet ćete definiciju MOPF modela
- naučit ćete kako upravljati onime što je u vašoj kontroli
- razumijet ćete razliku između sreće, zadovoljstva i satisfakcije

Praksa:

- naučit ćete kako koristiti alate za unaprjeđenje samopouzdanja

Modul 8: Vježbe disanja

Disanje je automatska funkcija. Ako možemo kontrolirati automatsku funkciju, možemo kontrolirati sve što je povezano s njom: obrasce ponašanja, misli i emocije. Saznajte kako izgleda optimalno disanje za postizanje željenog uspjeha.

Teorija:

- razumijet ćete utjecaj disanja na fiziologiju
- naučit ćete 3 tehnike disanja
- razumijet ćete međuodnos pojmova: varijabilitet srčanog ritma (HRV) i disanje

Praksa:

- trening disanja na Biofeedback uređaju

Modul 9: Plitke i duboke tehnike opuštanja

Naše tijelo ima uobičajeni način upravljanja simptomima stresa. Ponekad tijelo možemo zamisliti kao spremnik koji može primiti određenu količinu stresa u određenom vremenskom razdoblju. Ako ne znamo kako isprazniti spremnik, možemo osjetiti burnout ili nešto još gore za vlastito zdravlje. Plitke tehnike opuštanja pomažu nam da lakše prođemo kroz dan, dok nam duboke tehnike opuštanja pomažu da u potpunosti ispraznimo spremnik.

Teorija:

- razumijet ćete razliku između plitkih i dubokih tehnika relaksacije
- Body Scan - teorijski uvod
- razumijet ćete progresivno opuštanje mišića (PMR) - teorijski uvod

Praksa:

- naučit ćete kako koristiti dvije tehnike: Body Scan i PMR

Modul 10: Pozitivni samogovor i Power Position

Riječi koje koristimo definiraju našu stvarnost. One također mogu učiniti da se osjećamo više ili manje samouvjereno u situacijama koje zahtijevaju djelovanje. Budite na vrhu igre i koristite proročanstva koja se sama ispunjavaju u vašu prednost.

Teorija:

- razumijet ćete utjecaj ponašanja na MOPF model
- upoznat ćete korist pozitivnog samogovora u izazovnim situacijama
- razumijet ćete korelaciju položaja tijela i njegov učinak na hormonalno stanje

Praksa:

- definiranje pozitivnog samogovora i korištenje Power Position-a

Modul 11: Mindfulness Meditacija

Osnovni postulat bilo koje meditacije je prisutnost u trenutku. Prednost prisutnosti u trenutku je da povećanje produktivnosti, kako bi bili najbolji što možete biti. No, to nije krajnji cilj, odnosno, ne bi trebao biti. Meditacija nam daje priliku odabira misli koje nam pomažu. Također, pruža vam priliku da iskusite život u najboljem svjetlu - svaki dobar trenutak za sebe.

Teorija:

- razumijet ćete utjecaj misli na MOPF model
- Mindfulnes meditacija - teorijski uvod
- naučit ćete kako meditirati u svakodnevnim aktivnostima

Praksa:

- Mindfulness meditacija pomoću uređaja Neurofeedback

Modul 12: Osnovna osobna uvjerenja i stav

Ako ste ikada izgovorili jednu ili sve ove rečenice: "Ne mogu to učiniti" ili "Ne mogu se promijeniti", ovo je pravi modul za vas. Razmotrimo naša uvjerenja i stavove kao da su oni naši automobili koji će nas odvesti do željenog odredišta. Umjesto da kroz život vozite oldtimer-a, koliko god bio šarmantan, pokušajte za promjenu sjesti u novu "Teslu".

Teorija:

- razumijet ćete razliku između uvjerenja i stava
- definicija sportskog stava
- saznat ćete od kud doista dolaze uvjerenja i stavovi

Praksa:

- naučit ćete kako otkriti djelovanje negativnih uvjerenja te kako ih promijeniti i kontrolirati

Rezervirajte besplatni info sastanak




MotivacijaIntrinzična motivacijaEkstrinzična motivacijaAngažman i izvedbaFokus i pažnjaNidefferov model pažnje i mentalna simulacija (MS)MOPF model i emocionalna kontrolaVježbe disanjaplitke i duboke tehnike opuštanjaPozitivni samogovor i Power PositionMindfulnes MeditacijaOsnovna osobna uvjerenja i stav

Želim primati promotivne ponude na email

Mentalni Trening za tvrtke

Mentalni Trening za tvrtke

Mentalni Trening za tvrtke

Modul 1: Motivacija

Motivacija je pretpostavljeni proces o kojem zaključujemo na temelju opažanja nečijeg ponašanja. Zbog svoje prirode, često griješimo u procesu donošenju zaključaka o motivacijskim procesima. Razumijevanje procesa daje nam priliku da budemo učinkovitiji i zadovoljni stvarima koje postižemo kroz naše živote i karijeru.
Teorija:
– razumijet ćete definiciju motivacije kao procesa
– bit ćete učinkovitiji u predviđanja ponašanja i motivacije
– razumijet ćete stvarnu razliku intrinzična i ekstrinzične motivacije
Praksa:
– otkrit ćete svoj dominantni motivacijski proces i naučiti kako ga unaprijediti

Modul 2: Intrinzična motivacija

Intrinzična motivacija nas potiče dugoročno, ali njeni su učinci suptilni pa je teže otkriti koji su faktori koji dolaze iznutra, a koji mogu utjecati na naše ponašanje usmjereno prema određenom cilju. Pronalaženje unutarnjeg pogona je vrijedan alat kojeg možete koristiti kroz cijeli život.

Teorija:
– razumijet ćete definiciju intrinzične motivacije
– upoznat ćete intrinzične motivi i hijerarhiju potreba
– moći ćete razdvojiti vrijednosti naspram uvjerenja
Praksa:
– naučit ćete kako definirati osobne vrijednosti i kako živjeti u skladu s njima

Modul 3: Ekstrinzična motivacija

Vanjska motivacija nije učinkovita kada je sama ili dominantna u hijerarhiji motiva. Dobro je znati kakve učinke nešto što dolazi izvana ima na naše ponašanje i na naše zadovoljstvo. Izraz “Nagrada” nije isti za sve. Saznajte što je nagrada koja vas najviše može zadovoljiti.
Teorija:
– razumijet ćete definiciju vanjske motivacije
– upoznat ćete vanjske motive i hijerarhiju potreba
– razumijet ćete međuodnos ciljeva i nagrada
Praksa:
– upravljanje osobnim ponašanjem

Modul 4: Angažman i izvedba

Fokusiranje na angažman povećava mogućnost uspjeha. Mi ćemo vas naučiti kako to učiniti u svakodnevnom životu. Teško je odvojiti se od navika koje imamo dok se uobičajeno fokusiramo isključivo na cilj i definiramo ga kao rezultat u izvedbi. Promjenom načina razmišljanja od fiksnog do mindset-a rasta, možemo uspjeti u tome.
Teorija:
– razumijet ćete razliku između angažmana i izvedbe
– znat ćete kako definirati uspjeh kroz angažman
– razumijet ćete značaj kratkoročnih ciljeva i kako ih koristiti u svakodnevici
Praksa:
– znat ćete kako postaviti kratkoročni cilj i definirati akcijski plan

Mentalni Trening za tvrtke

Mentalni Trening za tvrtke

Modul 5: Fokus i pažnja

Ako se usredotočimo na fokus kao na sposobnost, možemo ga odlučiti trenirati. Uz trening, sve postaje bolje ili ipak ne? Kažemo da nije dovoljno samo trenirati, ali trenirati pametno je sjajno. Razumijevanje pravila po kojima naše sposobnosti funkcioniraju pomaže u definiranju pametnih načina treniranja.
Teorija:
– razumijet ćete razliku između fokusa i pažnje
– upoznat ćete definiciju i značajke fokusa kao sposobnosti
– znat ćete kako postupati s pogreškama (upoznati različite boje intenziteta)
Praksa:
– trening anticipacije sa Senaptec Strobe naočalama

Modul 6: Nidefferov model pažnje i mentalna simulacija (MS)

Neki signali dolaze iz naše okoline, a neki dolaze iznutra. Nije sve jednako važno, stoga saznajemo kako zanemariti većinu signala koji nam ne pomažu donijeti najbolju moguću odluku. No, ignoriranje nekih od njih može biti presudno u potencijalno stresnim situacijama, stoga je dobro znati koji su koji. Otkrivanje informacija koje nam mogu pomoći ostvariti bolji uspjeh u svakoj situaciji, pomaže nam da se pripremimo za njih. Kontrolirajte ono što imate u kontroli i koristite ih za vašu prednost.
Teorija:
– upoznat ćete definiciju Nidefferovog modela pažnje
– znat ćete kako koristiti Nidefferov model u svakodnevnom životu
– razumijet ćete što je Mentalna simulacija – teorijski uvod
Praksa:
– naučit ćete koristiti Mentalnu simulaciju u praksi

Modul 7: MOPF model i emocionalna kontrola

Koje čimbenike možete kontrolirati? Većina ljudi želi kontrolirati svoje osjećaje u situacijama kad je to posljednja stvar koju bi trebali činiti. Objašnjenje MOPF modela daje vam uvid u procese koje možete naučiti kontrolirati, poboljšati te postići više uspjeha u situacijama koje susrećete.
Teorija:
– razumijet ćete definiciju MOPF modela
– naučit ćete kako upravljati onime što je u vašoj kontroli
– razumijet ćete razliku između sreće, zadovoljstva i satisfakcije
Praksa:
– naučit ćete kako koristiti alate za unaprjeđenje samopouzdanja

Modul 8: Vježbe disanja

Disanje je automatska funkcija. Ako možemo kontrolirati automatsku funkciju, možemo kontrolirati sve što je povezano s njom: obrasce ponašanja, misli i emocije. Saznajte kako izgleda optimalno disanje za postizanje željenog uspjeha.
Teorija:
– razumijet ćete utjecaj disanja na fiziologiju
– naučit ćete 3 tehnike disanja
– razumijet ćete međuodnos pojmova: varijabilitet srčanog ritma (HRV) i disanje
Praksa:
– trening disanja na Biofeedback uređaju

Mentalni Trening za tvrtke

Mentalni Trening za tvrtke

Modul 9: Plitke i duboke tehnike opuštanja

Naše tijelo ima uobičajeni način upravljanja simptomima stresa. Ponekad tijelo možemo zamisliti kao spremnik koji može primiti određenu količinu stresa u određenom vremenskom razdoblju. Ako ne znamo kako isprazniti spremnik, možemo osjetiti burnout ili nešto još gore za vlastito zdravlje. Plitke tehnike opuštanja pomažu nam da lakše prođemo kroz dan, dok nam duboke tehnike opuštanja pomažu da u potpunosti ispraznimo spremnik.
Teorija:
– razumijet ćete razliku između plitkih i dubokih tehnika relaksacije
– Body Scan – teorijski uvod
– razumijet ćete progresivno opuštanje mišića (PMR) – teorijski uvod
Praksa:
– naučit ćete kako koristiti dvije tehnike: Body Scan i PMR

Modul 10: Pozitivni samogovor i Power Position

Riječi koje koristimo definiraju našu stvarnost. One također mogu učiniti da se osjećamo više ili manje samouvjereno u situacijama koje zahtijevaju djelovanje. Budite na vrhu igre i koristite proročanstva koja se sama ispunjavaju u vašu prednost.
Teorija:
– razumijet ćete utjecaj ponašanja na MOPF model
– upoznat ćete korist pozitivnog samogovora u izazovnim situacijama
– razumijet ćete korelaciju položaja tijela i njegov učinak na hormonalno stanje
Praksa:
– definiranje pozitivnog samogovora i korištenje Power Position-a

Modul 11: Mindfulness Meditacija

Osnovni postulat bilo koje meditacije je prisutnost u trenutku. Prednost prisutnosti u trenutku je da povećanje produktivnosti, kako bi bili najbolji što možete biti. No, to nije krajnji cilj, odnosno, ne bi trebao biti. Meditacija nam daje priliku odabira misli koje nam pomažu. Također, pruža vam priliku da iskusite život u najboljem svjetlu – svaki dobar trenutak za sebe.
Teorija:
– razumijet ćete utjecaj misli na MOPF model
– Mindfulnes meditacija – teorijski uvod
– naučit ćete kako meditirati u svakodnevnim aktivnostima
Praksa:
– Mindfulness meditacija pomoću uređaja Neurofeedback

Modul 12: Osnovna osobna uvjerenja i stav

Ako ste ikada izgovorili jednu ili sve ove rečenice: “Ne mogu to učiniti” ili “Ne mogu se promijeniti”, ovo je pravi modul za vas. Razmotrimo naša uvjerenja i stavove kao da su oni naši automobili koji će nas odvesti do željenog odredišta. Umjesto da kroz život vozite oldtimer-a, koliko god bio šarmantan, pokušajte za promjenu sjesti u novu “Teslu”.
Teorija:
– razumijet ćete razliku između uvjerenja i stava
– definicija sportskog stava
– saznat ćete od kud doista dolaze uvjerenja i stavovi
Praksa:
– naučit ćete kako otkriti djelovanje negativnih uvjerenja te kako ih promijeniti i kontrolirati