5 savjeta kako preživjeti blagdane

Omiljena tehnika Mentalnog Treninga
15. prosinca 2014.
Gdje smo bili, što smo radili i gdje idemo…
31. prosinca 2014.
Show all

Božićna gužva (odnosi se na mahnitu utrku po dućanima i borbu za posljednji artikl koji je „na popustu“= gotovo besplatan) kao i božićno pretrpavanje (skladištenje hrane i pića u iznimnim količinama u sebe, kao da se spremamo na zimski san ili dug put pustinjom), samo su neki od načina zašto se netko može osjećati loše za vrijeme blagdana. Uz dodatak napornog rođaka i proceduralnih druženja na kojima „morate biti“, blagdansko vrijeme prestaje biti vrijeme mira, veselja i dijeljenja ljubavi s najbližima.

Kako bi izbjegli isti scenarij ove godine i osjećali se više u skladu s pravim blagdanskim duhom, evo vam nekoliko naših savjeta.

  1. Uzimajte smirujuće pauze: ujutro kad se probudite, zatvorite ponovo oči (ne zbog snoozanja sata J) i udahnite par puta duboko. Zamislite da udišete zrak koji je obojen bojom mira i opuštenosti, a izdišete zrak obojen bojom nemira i stresa. Sa svakim udahom postajete sve mirniji i opušteniji, te spremni za početak novog dana. Tijekom dana ponovite ovu jednostavnu vježbu svaki put kad mislite da treba – u redu na blagajni, u prepunom tramvaju ili dok gledate kako se kolač u pećnici ne diže, a trebao bi!
  2. Stavite ružičaste naočale: dok vam baka gura osmi kolač pod nos ili vas mama sedamnaesti put pita jeste li gladni, dok vam kolega na poslu priča treći naporni vic, probajte si namjestiti drugačiju perspektivu. Zapitajte se zašto oni to rade, koji su im motivi. Tako ćete se lakše uživjeti u njihove uloge i podsjetiti se da nemaju loše namjere i da čine takve stvari iz obzira, ljubavi i željom za prisnošću. Zahvalite im se na pažnji koju vam poklanjaju i budite zahvalni, umjesto bjesni. Lakše je tako J
  3. Pokrenite se! Tjelesna aktivnost i vježbanje dokazano pozitivno utječu na raspoloženje. Ako ne stignete na uobičajeno jutarnje trčanje, u teretanu ili na trening, napravite par osnovnih vježbi kod kuće. Već par čučnjeva, iskoraka ili izdržaj, pomoći će u borbi protiv stresa i potaknuti pozitivne osjećaje u vama. Sjetite se da nije čokolada jedina koja potiče endorfine 😉
  4. Napravite TO-DO listu: zapišite sve što trebate kupiti, nabaviti i obaviti. Nakon što ste se namučili tražeći poklone za druge, učinite nešto i za sebe. Počastite se manikurom, čašom najfinijeg viskija ili ukradite pola sata u danu i učinite ono što vas najviše veseli. Ako sebe barem ponekad stavite na prvo mjesto, osjećat ćete se odlično i bit ćete spremni stavit se na raspolaganje i drugima – bez okrivljavanja i grižnje savjesti. Radite sve po principu malo tebi – malo meni J
  5. Budite velikodušni: sjetite se da pokloni nisu jedini način izražavanja ljubavi. Postoji bezbroj načina da pokažete pažnju prema drugima, a najbolji blagdanski način je velikodušnost. Budite velikodušni kod davanja komplimenata svojim bližnjim ili kolegama na poslu. Ponudite se obaviti neku obavezu koju znate da vaš dragi prezire. Napišite pjesmu svojoj ljubavi…potaknite vlastitu kreativnost jer kreativnost nema granica.

Slijedite ovih pet savjeta i uživajte u danima koji su pred nama. Uživajte u svim pogledima ljubavi koji će biti upućeni u vašem smjeru ovih blagdana.

Prekrasan Božić i vrhunsku novu godinu želi vam…

Vaš Mentalni trening tim.